7. okt. 2011

And yes ..I solved a Rubik's Cube several times!


Bedst som man tror man har weekend bliver man nærmest snydt! I morgen skal jeg arbejde og sy kostumer til et cabaret-show jeg skal deltage i op til jul, og søndag skal jeg træne til samme, og så skal der jo pakkes inden turen går til Hamburg, meeeen man kan forhåbentlig godt gå at glæde sig alligevel.
På vejen derned kan det da også være jeg kan nå at få indhentet det forsømte i form af to ELLE og et Vouge-blad.

Lige nu er min kæreste i fuld gang med at lave god mad i køkkenet! mmh, han laver blandt andet jomfruhummer, basilikumcreme og brød (-: Lækkert!
Alt imens jeg sidder her og burde lave lektier ..
.. god weekend til jer!

p.s. åhhh, som dette billede dog bringer minder fra da jeg havde langt hår - miss it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

If fashion ain't your life, your life ain't fashion!